miércoles, 28 de mayo de 2008

Toñete

Aquí tenemos a Toñete, el que nos acompañó en la recta final, creado a patir de múltiples manos, que sacaron sus más talentosas cualidades para su creación, a partir de piezas dignas de ingieneria ecológica.

El que fué llevado a la fuerza para asistir a la primera cena, siendo digno observador de todo tipo de cantos alegóricos y bailes regionales (según se dice hasta se le cantaorn saetas). Sufrió la tortura de la amputación de los globos oculares por parte de miembros de una organización terrorista.

Estuvo retenido en su secuestro expres, por unas semanas hasta que alguién lo devolvió a su origen al grupo, donde se cree que sus restos descansan en Paz.

Para ti este espacio.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

tds q vir todos o dia 21 a fieiteira para vr a exhibicion d taekwondo q ims facr estads todos envitados eso si tds q levar a TOÑETE ou sinon nn ns saldra bn a exhibicion eh jajaja

Anónimo dijo...

Eso quere dicir que non facemos o paintball o dia 21, queda para o 28 de Xuño?, e contamos con bartoliña. Juan e Andrea?, ademais de vitu, lidia key, rebe, martita e steve??, ide poñendo para contar coa xente fijo e ide chamando ou falando cos que quedan (Rosana creo que queria vir, Maria, Laura,etc etc). Saudos .

Anónimo dijo...

de min nos vos olvidar eh!!!
qerobos informar q si toñete èrdeu o ollo q tiña non foi culpa de ningun terrorista, .mais ben foi culpa de belen ainda q ela dija q foi o vento, pero non foi ela!!!!
eu fun testijo de todo!!!
jajajaja
eso si, a proxima cena non pode faltar toñete q si non non será o mesmo!!!
jejejeje
bikiños pa todos
e q viva toñete!!!!
jojojo

Anónimo dijo...

anonimo desta ves non é martita, son eu, lidya.
bikiños

Anónimo dijo...

eu estou de acordo co paintball po dia 28!!!
a ver si nos xuntamos bastantes pa ra faser unha gran batalla!!!
si eso invitamos a marica e a isidro para desafojarnos un pouco, q feijo q qedariamos q nin dios!!!!
jajajaja
bikiños para tod@s!!!

Anónimo dijo...

Eu tamén vou o 28 o peintball, asike apuntademe xa, e tamen vou ver a bartolo,jejejejejejejeje!!!!
Bicos meu monitores favorit@s!!!!

REBE dijo...

contade comijjo po 28!!!
ims ir ver os tolos a fieiteira???

Anónimo dijo...

Chicas felisidades!!, parese que lle estamos dando vidilla entre todos a esto, e asi mola mais non? (Temos constancia de que hai espias entre nos que cuchichan e non escriben ejem ejem). Bueno a ver se sale o paintball ben, pareseme caro, pero si hai q apokinar apokinase, pero se consejimiolo mais barato mellor non?. Saudos people

Anónimo dijo...

pd: esta ves non era martita nin lidia son eu o anonimo. stijui, en prinsipio eu si que me ei de asercar a ver os tolos dar patadas, non sei moito como vai pero polo menos un ratiño. E se fai falta levo camparta e todo.

Anónimo dijo...

ahh jajaja ya no soy la unica anonimaa!!!!! jajajaja esto es contagiosooo!!!

yo el 28 tb puedo ( sino me castigan en el internado:S)si leisteis bien este verano otra vez!!!!!!
chao DOrna!!!!

me qeda el consueloo qe vengo lso findess!! chao practicass!!!!!

espero coincidir por lo menos los sabados!! ask no os ir para boiro renegados!!!!!!

BIkos!!!!

Anónimo dijo...

Si k vamos ver os tolos a fieiteira non? Bueno, eu vou, despois o que queira vir pois que se apunte,jijijijijijijijji!!!!
Botovos de menos familia!!!!

Anónimo dijo...

eu vouu ehhh vituuu apuntada quedoo!!!!!!!!

teño qe aprobeitar junio!!!!!!!!!


bikosss!!!!!!

Ros dijo...

hi xente!!
alegrame ver que se participa e seguimos en contacto!! steve eres o mestre jajaja
contade conmigo para o do paintball eh! eña eu tou dacordo en invitar a marica que ainda falei hoxe con ela por tlefono polo do campamento e segue queréndonos moito... je je
o do día 21 teño que miralo, en teoría traballo, o 28 cambio o día pero non podo cambiar dous sabados seguidos
alegrome de ver que non