domingo, 18 de mayo de 2008

ACTIVIDADES - ¡PAINTBALL YA!


Bueno chic@s solo nos queda una semana. En este espacio podemos ir poniendo todas las ideas que se nos ocurran para ir haciendo, los sabados, quienes y cuando podamos ya sea, una semana si, una no, una vez al mes, dependiendo de la temporada, en fin: voy a poner algunas de las que se hablaron el otro dia en la caminata, por si ya nos vamos animando. El paintball, dijo bastante gente que venia, asi que voy a llamar, esperemos qu eno se eche para atras por el precio que so unos 20 eurillos en corrubedo, y no se el precio del otro, lado pero en cuanto lo sepamos lo ponemos aqui, y vamos a pegar bolazos.

*Paintball
*Chapuzón as piscina da Puebla
*Churrascadilla a casa de StiWi
*Ir comer a praia
*Ruta en Quads
*Cars
*Trozo do camiño de Santiago (a pé ou bici)
*Kayak

Bueno hay aljo xa por ahi, asi que cavilade!. e aer se orjanisan aljunha en xuventude na q podamos ir!!. Saudos elementas

FECHAS
28 Junio: Paintball no Valverde ou noutro sitio. Mirar apartado del paintball
11 de Julio: Cena de Fin de Curso
12 de Julio: Visita a la Feria Medieval(Noia), con el atuendo de la época. Aki imos stiwi e vitu a ver se ven aljún mais non?, e Belen claro jeje.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

como me gusta la idea de

*Trozo do camiño de Santiago (a pé ou bici)!!

si señor yo ya lo hice andando pero en bici tiene qe ser un puntazo!!!!!!
y las demas yo tb me apunto!!!! de perdidos al riooo!!!!!

Anónimo dijo...

Martita, yo ya llevo tiempo pensándolo, pero aun no habia encontré la fecha, ni gente para ir. q tal te lo pasaste?, a mi me molaba más en bici. En fin ahi queda!

LiDYa dijo...

eu tamen me apunto a todo eh!!
ainda que o do camiño de santiago..
despois da camiñata do sabado non si si ajuentarei eh!!
jajajaja
pero si hai que ir vaise!!!

Anónimo dijo...

bueno xa o iremos falando, este sabado, non podemos dormir na miña casa (e por que ven unha sueca de intercambio ca miña irman e quero faser acto de presensia). Tiña que escribir aljo marisé pa prejuntar polo paintabll pero bueno , eu entre hoxe e mañan chamo a valverde a ver que me din e o poño aqui.e non vos rajedes e!!! q se xa nos caemos na primeira actividade haber q fasemos (e menos por forrichas).

Anónimo dijo...

Eso, que se apunte máis xente, ainda que Lidia tamen ven que xa mo dixo ela a min, asike idevos apuntando!!!!
E despois xa faremos máis cousas, que esto non se pode acabar aquí!!!!
Besosssss para todossssssssssss!!!!
Non vos botarei de menos poruqe nos imos a ver, asike...

Anónimo dijo...

nn dcir q nn escribo eh, eu apuntom a todo o q fajads, eso si ,si nn tou ocupada.

Anónimo dijo...

eu non é por mal pero o camiño de santiago ou o facemos a pé ou comprade unha bicicleta con remolque porque eu en bici non chego nin ó son.
eu estou mirando viaxes pequenos(de 3-4 días) por Galicia e Portugal que vin anunciados nunha empresa de Santiago, pero os que hai ahora son en xuño e non nos veñen moi ben; e os de setembro ainda non teñen definido o precio nin todas as paradas; así que cando teña máis información xa vos irei comentando(que ora xa me entran os comentarios)